sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Kevättä rinnassa


Säänhaltijat eivät ole tänä viikonloppuna ulkoilmaelämää juurikaan suosineet, joten hyvällä omallatunnolla olen voinut heilutella puikkoja ja koukkua. Niinpä olen saanut jotain valmistakin aikaiseksi, kuten tämän ponchon


Malli:Perinteinen poncho, oma säätö
Lanka: Hjertegarn Bommix Bamboo
Menekki: 266g
Koukku: 4

Värit tässä ponchossa ovat kuin triojäätelössä ja poncho pääseekin lämmittämään tyttäreni hartioita viileinä kesäiltoina. Varma kevään merkki on myös se, että tulee virkkailtua tavallista enemmän, yleensähän minä vain heiluttelen puikkoja, mutta aina kevään tullen jostain syystä pitää kaivaa virkkuukoukut esiin. Toinen varma kevään merkki on se, että joutsenet ja hanhet muuttavat kohti pohjoista. Tämä tietää töitä Emmille, jolle kuuluukin tontimme ilmavalvonta.



Mukavaa alkavaa viikkoa!

2 kommenttia:

  1. Mulla on vielä tallella mamman mulle aikoinaan virkkaama poncho tuolla samalla mallilla. Siitä tuli niin iso (mun toivomuksesta), että jäi melkein käyttämättä, mutta nyt se olis varmaan sopivakin. ;oDD

    VastaaPoista